Chrome Tarayıcısından Microsoft Edge Tarayıcısına Geçiş

Merhaba arkadaşlar, bugün sizlere neden Chrome tarayıcısından Microsoft Edge tarayıcısını kullanmaya başladığımı anlatacağım. Belki de siz de benim gibi Chrome'u yıllardır kullananlardansınız. Chrome'un hızı, eklentileri ve arayüzü beni hep memnun etti. Ama son zamanlarda Chrome'un bana yeterli gelmediğini fark ettim. İşte bunun nedenleri:


- Chrome çok fazla RAM tüketiyor. Bilgisayarımın performansını düşürüyor ve bazen donmalar yaşıyorum. Edge ise daha az RAM kullanıyor ve daha akıcı çalışıyor.

- Edge daha güvenli bir tarayıcı. Chrome'da sık sık reklam ve zararlı yazılım içeren sitelerle karşılaşıyorum. Edge ise bunları engelliyor ve bana güvenli bir internet deneyimi sunuyor.

- Edge daha fazla özellik sunuyor. Chrome'da olmayan bazı özellikler Edge'de var. Mesela, PDF dosyalarını doğrudan tarayıcıda açabiliyorum, web sayfalarını sesli olarak okutabiliyorum, koleksiyonlar oluşturabiliyorum ve daha fazlası.

- Edge daha modern bir tasarıma sahip. Chrome'un arayüzü artık eskidi ve sıkıcı geldi bana. Edge ise daha şık ve kullanışlı bir arayüz sunuyor. Renkleri, temaları ve simgeleri değiştirebiliyorum.


Bu yüzden ben Chrome'dan Edge'e geçtim ve çok memnunum. Siz de denemek isterseniz, buradan indirebilirsiniz: https://www.microsoft.com/tr-tr/edge

Yorumlar